-
Polityka prywatności administratora zawiera informacje dotyczące:
-
przetwarzania danych osobowych i innych informacji dotyczących użytkowników strony internetowej dostępnej pod adresem: www.projektneuro.pl (zwanej dalej „Stroną”);
-
przetwarzania danych osobowych i innych informacji w związku z realizacją usługi aplikacji;
-
przetwarzania danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym online dostępnym na stronie internetowej;
-
przetwarzania danych osobowych podczas kontaktu telefonicznego;
-
przetwarzania danych osobowych zawartych w korespondencji elektronicznej;
-
w polityce zawarte są także wszystkie informacje, które osoby, których dane dotyczą, powinny otrzymać zgodnie z RODO
-
-
Polityka prywatności administratora zawiera informacje o przetwarzaniu danych pozyskiwanych przez Stronę, w tym stosowania plików cookies lub innych podobnych technologii
Polityka Prywatności
Na podstawie: RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119)
I. Zawartość polityki prywatności administratora
II. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Technicenter sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Oświęcimska 11A, 41-902 Bytom, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000337832, NIP: 6262955594, REGON: 241327846
Z administratorem danych można kontaktować się:
- pod adresem poczty elektronicznej: biuro@projektneuro.pl,
- pod adresem korespondencyjnym: Oświęcimska 11A, 41-902 Bytom,
- pod numerem telefonu: +48 44 57 111.
III. Cele, podstawy prawne oraz czas przetwarzania danych
a) STRONA INTERNETOWA:
Działanie Strony
-
W celu realizacji usługi Strony usługodawca przetwarza informacje dotyczące urządzenia użytkownika w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach.
-
Informacje te nie zawierają danych dotyczących tożsamości użytkowników, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
-
Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji usługi Strony oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez użytkownika ze Strony.
Reklamacje
-
W celu rozpatrywania reklamacji usługodawca przetwarza dane osobowe użytkowników składających reklamację, w szczególności adres e-mail, imię, nazwisko, treść reklamacji, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśnienia zdarzenia będącego jej przyczyną. W toku rozpatrywania reklamacji usługodawca może przetwarzać szereg innych informacji, w tym imię i nazwisko użytkownika, informacje o korzystaniu przez użytkownika z usług, pliki cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach.
-
Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji usług i są przetwarzane przez czas niezbędny do rozpatrzenia reklamacji oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po zakończeniu postępowania reklamacyjnego w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec usługodawcy zgodnie z informacją zawartą poniżej.
Postępowanie wyjaśniające, dochodzenie roszczeń
-
W przypadku podjęcia postępowania wyjaśniającego dotyczącego ewentualnego naruszenia postanowień polityki lub przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub dobrych obyczajów, postępowania w celu dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z Kodeksem cywilnym, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy.
-
Jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń innych użytkowników, dane te mogą zostać udostępnione w tym celu innemu użytkownikowi lub podmiotowi lub uprawnionemu na mocy przepisów prawa organowi publicznemu, np. sądom, policji, prokuraturze.
-
Dane te będą wówczas przetwarzane, w tym udostępniane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa dotyczących obowiązku rozpatrywania reklamacji, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności usługobiorcy.
Działania marketingowe i PR administratora
Na Stronie administrator może zamieszczać informacje marketingowe o swoich produktach lub usługach. Wyświetlanie tych treści jest dokonywane przez administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem administratora polegającym na publikacji treści związanych ze świadczonymi usługami oraz treści promocyjnych akcji, w które administrator jest zaangażowany. Jednocześnie działanie to nie narusza praw i wolności użytkowników, użytkownicy spodziewają się otrzymywania treści podobnej zawartości, a czasem nawet tego oczekują lub jest to ich bezpośrednim celem wizyty na Stronie.
Pliki cookies
Strona internetowa korzysta z plików cookies własnych oraz plików cookies podmiotów trzecich. Użytkownik korzystając z usługi aplikacji, także powinien mieć świadomość, że w zakresie wskazanym w dalszych postanowieniach Polityki Prywatności dotyczących plików cookies (postanowienia wskazane poniżej), te pliki są wykorzystywane.
I. Pliki Cookies własne
- Pliki cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę internetową lub korzystającej z aplikacji (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta osoba odwiedzająca Stronę lub korzystająca z aplikacji).
- Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania przez osoby odwiedzające Stronę w następujących celach:
a. zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy dostępnych na Stronie;
b. dostosowywania zawartości Strony do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony;
c. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony. - Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania z aplikacji w następujących celach:
a. dla zapamiętania wyborów użytkownika aplikacji, zapewnienia szybszego i wygodniejszego korzystania z aplikacji
b. dla ulepszania aplikacji;
c. dla diagnozowania i analizowania problemów technicznych występujących w aplikacji;
d. dla podnoszenia bezpieczeństwa korzystania z aplikacji. - Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies – w tym ostatnim wypadku może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony lub/i aplikacji.
- Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików cookies przez Stronę oraz aplikację – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików cookies.
- Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
II. Pliki Cookies podmiotów trzecich
Administrator korzysta z zewnętrznych narzędzi, które wykorzystują pliki cookies, takich jak Google Analytics (Google Analytics 4).
W ramach aplikacji, administrator korzysta także z rozwiązań dostarczanych przez podmioty, które są odpowiedzialne za usługi pośrednictwa e-płatności, takich jak: PayU, BLIK, Google Pay, Apple Pay.
Google Analytics (Google Analytics 4)
Google Analytics jest zewnętrznym narzędziem analitycznym dostarczanym przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA.
Narzędzie Google Analytics pozwala właścicielom stron internetowych i aplikacji, poznać zasady korzystania z tych stron www i aplikacji przez użytkowników.
Narzędzie może używać zestawu plików cookies w celu zbierania informacji i generowania raportów ze statystykami na temat użytkowania witryny. Gromadzone dane nie umożliwiają identyfikacji poszczególnych użytkowników. Głównym rodzajem plików cookie używanych przez Google Analytics jest „_ga”.
Oprócz raportowania statystyk użytkowania strony dane zbierane przez Google Analytics mogą również ułatwiać, razem z niektórymi opisanymi wyżej plikami cookies, wyświetlanie bardziej trafnych reklam w usługach Google (np. w wyszukiwarce Google) i w całej sieci.
Informacje wskazane powyżej, pochodzą ze strony www:
https://policies.google.com/technologies/types?hl=pl
Okres przechowywania danych o użytkownikach i zdarzeniach powiązanych z plikami cookies, identyfikatorami użytkowników lub identyfikatorami wyświetlania reklam wynosi 26 miesięcy.
Następnie, po zakończeniu okresu przechowywania dane będą automatycznie usuwane raz w miesiącu.
Firma Google uzyskała certyfikat ISO 27001 obejmujący systemy, aplikacje, personel, technologie, procesy i centra danych obsługujące różne usługi Google, w tym Google Analytics.
Wszelkie pozostałe informacje związane z prywatnością i bezpieczeństwem danych, można znaleźć pod adresem:
https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=pl&ref_topic=1008008
Google Analytics 4 (GA4), czyli nowa wersja Analytics:
-
- zbiera dane o witrynie i aplikacji, aby umożliwiać lepsze poznawanie ścieżki klienta;
- używa danych opartych na zdarzeniach, a nie na sesjach;
- zawiera ustawienia prywatności, np. pomiar bez użycia plików cookie, oraz modelowanie zachowań i konwersji;
- obejmuje funkcje prognostyczne, które podpowiadają zalecane działania bez użycia skomplikowanych modeli;
- integruje się bezpośrednio z platformami medialnymi, aby pomagać w zachęcaniu użytkowników do działania w witrynie lub aplikacji.
Standardowe usługi Universal Analytics przestaną przetwarzać dane do 1 lipca 2023 r. Raporty Universal Analytics będą dostępne jeszcze przez pewien czas po 1 lipca 2023 r. Nowe dane będą jednak trafiać tylko do usług Google Analytics 4.
Pełna informacja o usłudze GA4, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://support.google.com/analytics/answer/10089681?hl=pl.
Pośrednicy e-płatności
b. REALIZACJA USŁUGI APLIKACJI
- Na stronie internetowej użytkownik może dokonać zamówienia usługi aplikacji i pobrać aplikację po spełnieniu warunków szczegółowo określonych w Regulaminie.
- Rejestracja konta wymaga zebrania przez administratora następujących informacji i danych osobowych:
a. rejestracja konta Psychologa/Psychoterapeuty, zbierane są: adres e-mail, imię i nazwisko psychologa/psychoterapeuty, hasło.
b. rejestracja konta Pacjenta, zbierane są: adres e-mail, imię i nazwisko pacjenta, hasło. - Po zarejestrowaniu konta, użytkownik może zalogować się do systemu używając adresu e-mail oraz utworzonego hasła, aby zapoznać się z zawartością aplikacji internetowej, w tym opłacić dostęp do aplikacji terapeutycznej.
- Administrator przetwarza dane osobowe w związku z realizacją procesu rejestracji konta, zamawiania usługi aplikacji, logowania, a następnie w związku z korzystaniem przez użytkownika z aplikacji, zgodnie z Regulaminem.
- Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z realizacją zamówienia usługi aplikacji, a następnie w związku z korzystaniem przez użytkownika z aplikacji. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez użytkownika z aplikacji.
- Dane osobowe szczególnych kategorii w zakresie informacji o stanie zdrowia pacjenta korzystającego z aplikacji, która z założenia jest przeznaczona do rehabilitacji neuropsychologicznej osób dorosłych po przebytym udarze mózgu są przetwarzane na podstawie wyraźnej zgody na przetwarzanie tych danych zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO w celu realizacji procesu rehabilitacji przy wykorzystaniu aplikacji, polegającego na wykonywaniu ćwiczeń funkcji poznawczych przez pacjenta, bez konieczności asysty wykwalifikowanego personelu medycznego/neuropsychologicznego. Wyraźna zgoda na przetwarzanie takich danych osobowych jest udzielona w chwili, gdy zostanie zaakceptowany Regulamin usługi Aplikacji oraz Polityka Prywatności. Przetwarzanie danych osobowych ma miejsce do czasu wycofania zgody, co będzie jednoznaczne z zakończeniem korzystania z usługi aplikacji.
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji rachunkowej, księgowej i podatkowej administratora oraz w systemach i dokumentach bankowych – w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa, w szczególności ustawy o rachunkowości oraz Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i ustawy o podatku od towarów i usług (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – będą przechowywane przez 5 lat od końca danego roku rozliczeniowego.
- Dane osobowe będą również przetwarzane przez administratora w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora oraz zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa krajowego, w szczególności Kodeksu cywilnego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – z upływem okresu przedawnienia roszczeń na zasadach ogólnych (art. 118 k.c.).
c. FORMULARZ KONTAKTOWY ONLINE
Udzielenie odpowiedzi, załatwienie sprawy
-
Dane takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, a także treść wiadomości są przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy użytkownika, w tym do przesłania informacji marketingowych o wybranych usługach oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po załatwieniu sprawy w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec administratora.
-
Dane te będą wówczas przetwarzane w celu realizacji usługi formularza kontaktowego online świadczonej drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
-
W zakresie przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub marketingu bezpośredniego za pomocą telefonicznych urządzeń końcowych dane będą przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez wyraźne działania potwierdzające (art. 6 ust. 1 lit. a w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), polegające na uzupełnieniu odpowiedniego pola do wpisania adresu e-mail oraz numeru telefonu.
Dochodzenie roszczeń
-
W przypadku konieczności dochodzenia roszczeń przez administratora lub przez innych użytkowników lub podmiotów, obrony przed roszczeniami użytkowników lub innych podmiotów, administrator może przetwarzać dane osobowe określonych użytkowników zawarte w formularzu kontaktowym online do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń administratora względem użytkownika, który zazwyczaj wynosi 3 lata zgodnie z art. 118 Kodeksu cywilnego, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy.
-
Dane te będą wówczas przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na dochodzeniu swoich roszczeń względem użytkownika lub obrony przed roszczeniami. Prawnie uzasadniony interes administratora będzie wówczas celem nadrzędnym wobec praw i wolności usługobiorcy.
Statystyki korzystania z usług
- W celu poprawy jakości swoich usług administrator przetwarza informacje statystyczne dotyczące korzystania z formularza kontaktowego online i w tym celu korzysta z informacji statystycznych dostarczanych przez pliki cookies lub inne podobne technologie.
- Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w prawnie uzasadnionym interesie administratora polegającym na ułatwieniu korzystania z usług, poprawy jakości oraz funkcjonalności świadczonych usług, a przetwarzanie tych danych nie narusza praw i wolności użytkowników.
- Dane te są przetwarzane w ramach bieżących działań administratora, lecz nie dłużej niż przez 60 dni od otrzymania informacji. Po tym czasie administrator może dalej przetwarzać ogólne dane statystyczne, które będą pozbawione jakichkolwiek informacji dotyczących poszczególnych użytkowników.
d. KONTAKT TELEFONICZNY
-
Administrator przetwarza informacje o numerze telefonu w celu kontaktu z klientami, potencjalnymi klientami oraz innymi osobami kontaktującymi się za pomocą numerów telefonu udostępnionych przez administratora do realizacji tego celu.
-
Administrator w zależności od sytuacji, w szczególności, gdy posiada już inne dane osoby dzwoniącej oraz w jakiej sprawie osoba dzwoni, przetwarza dane osobowe również w innych, uzgodnionych każdorazowo i indywidualnie celach, które są znane osobie dzwoniącej lub oddzielnie informuje o tym osobę, której dane dotyczą.
-
Przetwarzanie numerów telefonu oraz innych danych osobowych związanych z tą czynnością następuje na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), przez czas niezbędny do realizacji celów związanych z takim kontaktem, a w szczególności oczekiwanych przez osobę kontaktującą się.
e. KORESPONDENCJA ELEKTRONICZNA (E-MAIL)
- Administrator przetwarza informacje kontaktowe o nadawcach i adresatach korespondencji e-mailowej, zawarte w treści tej korespondencji w celu:
a. umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz podejmowania kontaktu z adresatami;
b. dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami kontaktującymi się przez e-mail;
c. przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej;
d. ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. - Korespondencja jest przechowywana przez rok, chyba że wiadomości zawierają treść istotną dla dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, wówczas wybrane wiadomości będą przechowywane do 3 lat, czyli do upływu terminu przedawnienia roszczeń, zgodnie z kodeksem cywilnym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych zawartych w korespondencji e-mailowej jest:
1. prawnie uzasadniony interes administratora danych oraz nadawców wiadomości elektronicznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – wobec korespondencji incydentalnej, polegający na umożliwieniu kontaktu elektronicznego z administratorem;
2. dobrowolnie wyrażona zgoda poprzez wyraźne działanie potwierdzające – jeżeli nadawca wiadomości poprosi o udzielenie informacji dot. usług lub produktów, odpowiedź udzielona nadawcy będzie zawierać żądane przez nadawcę informacje, a wysłanie zapytania będzie oznaczało zgodę na przesłanie nadawcy przez administratora informacji handlowych na podany przez nadawcę adres e-mail w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi (art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną); wyrażoną zgodę można cofnąć w każdym momencie bez podawania przyczyny, lecz informacje handlowe wysłane po wysłaniu zapytania o nie, a przed cofnięciem zgody, będą wysłane zgodnie z prawem; cofnięcie zgody może uniemożliwić udzielenie pełnej odpowiedzi na zadane pytanie;
3. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami, zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z kodeksem cywilnym (art. 6 ust. 1 lit. f oraz art. 9 ust. 2 lit. f RODO).
IV. Odbiorcy danych użytkowników
- Administrator ujawnia dane osobowe użytkowników wyłącznie podmiotom przetwarzającym na mocy zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu realizacji usług na rzecz administratora, np. hostingu i obsługi Strony, usługi IT, obsługi poczty elektronicznej, księgowości, e-płatności, usług doradczych i prawnych.
V. Przesyłanie danych osobowych do państw trzecich
Dane osobowe będą przetwarzane w państwach trzecich tylko w niezbędnym zakresie w celu realizacji usług Administratora oraz nastąpi to z zachowaniem określonych środków (tj. na podstawie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony wydanej przez Komisję UE lub na podstawie stosownych gwarancji, art. 44 i nast. RODO).
VI. Prawa osób, których dane osobowe dotyczą
- Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
-
do informacji o przetwarzaniu danych – administrator przekazuje osobie zgłaszającej żądanie informację o przetwarzaniu danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych przetwarzania, zakresie posiadanych danych osobowych, podmiotach, którym są ujawniane i planowanym terminie usunięcia danych osobowych (po zakończeniu okresu przechowywania);
-
prawo do uzyskania kopii danych – administrator przekazuje osobie zgłaszającej żądanie kopię danych osobowych, które jej dotyczą;
-
prawo do sprostowania danych – administrator usuwa na żądanie ewentualne niezgodności lub błędy przetwarzanych danych osobowych oraz uzupełnia je, jeśli nie są kompletne;
-
prawo do usunięcia danych – administrator na żądanie usuwa albo anonimizuje dane osobowe, których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla których zostały zebrane;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych – administrator na żądanie zaprzestaje wykonywania operacji na danych osobowych – z wyjątkiem operacji, na które osoba, której dane są przetwarzane wyraziła zgodę – oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętym okresem przechowywania danych osobowych lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych – w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, administrator na żądanie wydaje dane osobowe dostarczone przez osobę, której dotyczą, w formacie pozwalającym na odczyt danych osobowych przez komputer;
-
prawo sprzeciwu (w tym w celach marketingowych) – osoba, której dane osobowe są przetwarzane może w każdym momencie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora;
-
prawo wycofania zgody – w każdym momencie i bez podawania przyczyny, lecz przetwarzanie danych osobowych dokonane przed cofnięciem zgody nadal pozostanie zgodne z prawem. Cofnięcie zgody spowoduje zaprzestanie przetwarzania przez administratora danych osobowych w celu, w którym zgoda ta została wyrażona.
-
- Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać.
VII. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:
- listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt;
- telefonicznie: (22) 531 03 00.
VIII. Zmiana polityki prywatności
- Polityka prywatności może być uzupełniona lub uaktualniana zgodnie z bieżącymi potrzebami administratora w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej informacji użytkownikom dotyczącej ich danych osobowych i informacji o nich. O wszelkich zmianach polityki prywatności użytkownicy zostaną poinformowani na Stronie administratora.
- Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej.
- Data publikacji: 19.03.2024 r. .