Regulamin aplikacji

Spis treści

1. Definicje pojęć


Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Aplikacja ProjektNeuro (w skrócie Aplikacja) – oprogramowanie dostępne online podczas korzystania przez Użytkownika z tabletu/komputera, stanowiące wyrób medyczny zaliczany do klasy I, przeznaczone do rehabilitacji neuropsychologicznej osób dorosłych po przebytym udarze mózgu. Proces rehabilitacji polega na wykonywaniu ćwiczeń funkcji poznawczych przez pacjenta, bez konieczności asysty wykwalifikowanego personelu medycznego/neuropsychologicznego. Zakup i pobranie aplikacji są możliwe po wejściu na stronę internetową: https://projektneuro.pl
  2. Wyrób medyczny – zgodnie z art. 2 pkt 1) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz.U.UE.L.2017.117.1), oznacza narzędzie, aparat, urządzenie, oprogramowanie, implant, odczynnik, materiał lub inny artykuł przewidziany przez producenta do stosowania - pojedynczo lub łącznie - u ludzi do co najmniej jednego z następujących szczególnych zastosowań medycznych:
      • diagnozowanie, profilaktyka, monitorowanie, przewidywanie, prognozowanie, leczenie lub łagodzenie choroby,

      • diagnozowanie, monitorowanie, leczenie, łagodzenie lub kompensowanie urazu lub niepełnosprawności,

      • badanie, zastępowanie lub modyfikowanie budowy anatomicznej lub procesu lub stanu fizjologicznego lub chorobowego,

      • dostarczanie informacji poprzez badanie in vitro próbek pobranych z organizmu ludzkiego, w tym pobranych od dawców narządów, krwi i tkanek,

    • i który nie osiąga swojego zasadniczego przewidzianego działania środkami farmakologicznymi, immunologicznymi lub metabolicznymi w ludzkim ciele lub na nim, ale którego działanie może być wspomagane takimi środkami. Klasyfikację wyrobów medycznych przeprowadza się na podstawie art. 51 ww. rozporządzenia. Zgodnie z powyższą klasyfikacją Aplikacja zaliczana jest do klasy I.

  3. Strona internetowa – dostępna pod adresem: https://projektneuro.pl, na której możliwa jest rejestracja konta, zakup i pobranie aplikacji, zgłoszenie gotowości do zamówienia usługi aplikacji przez Organizację za pośrednictwem formularza kontaktowego, a także logowanie do zarejestrowanego konta.

  4. Organizacja - podmiot leczniczy, głównie szpitale z oddziałami neurologicznymi/stacjonarnymi, ośrodki rehabilitacji, a także domy pomocy społecznej, które zgłaszają gotowość zamówienia usługi aplikacji przez formularz kontaktowy online. W celu finalizacji zamówienia, jeżeli zdecydują się na świadczenie usługi aplikacji, podpisują umowę świadczenia usługi aplikacji na warunkach w niej określonych.

  5. Psycholog/Psychoterapeuta - specjalista świadczący usługi związane z zakresem wykonywanego zawodu, który rejestruje konto na stronie internetowej, aby używać Aplikacji w celu prowadzenia zindywidualizowanej rehabilitacji funkcji poznawczych pacjenta. Psycholog/psychoterapeuta uzyskuje dostęp wyłącznie do aplikacji w wersji administracyjnej do monitorowania rehabilitacji pacjentów (bez limitu liczby pacjentów). Dla specjalisty w zakresie opisanym powyżej, dostęp do aplikacji jest bezpłatny.

  6. Pacjent – osoba dorosła po przebytym udarze mózgu, dla której następuje rejestracja konta na stronie internetowej, aby mogła używać Aplikacji lub korzystająca z Aplikacji jako pacjent Organizacji. Aplikacja pozwala ćwiczyć takiej osobie samodzielnie w domu lub pod okiem rodziny/osoby towarzyszącej. W przypadku pacjentów Organizacji, taka osoba może ćwiczyć również w placówce Organizacji.   

  7. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zamówienia Aplikacji, korzystająca z Aplikacji, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 22 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).

  8. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który nie dokonuje zamówienia Usługi w ramach prowadzonej działalności zawodowej (zwany dalej Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) - osoba fizyczna dokonująca zamówienia Aplikacji,  korzystająca z Aplikacji, w zakresie nie związanym z jej działalnością gospodarczą, gdy z charakteru zamówionej Aplikacji wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  9. Użytkownik – podmiot korzystający z Aplikacji (Pacjent), który zawarł lub może zawrzeć odpłatną umowę o świadczenie usług z Usługodawcą.

  10. Usługa – usługa Aplikacji świadczona przez Usługodawcę, będąca przedmiotem umowy o świadczenie Usług zawarta przez Użytkownika z Usługodawcą.

  11. Umowa o świadczenie Usług – umowa o świadczenie usługi Aplikacji, zawarta na odległość pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, zgodnie ze szczegółowym opisem usługi Aplikacji zamieszczonym na stronie internetowej. 
  12. Usługodawca – Technicenter sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Oświęcimska 11A, 41-902 Bytom, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000337832, NIP: 6262955594, REGON: 241327846, kapitał zakładowy w wysokości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

  13. Zamówienie – czynność podejmowana przez Użytkownika, zmierzająca do zawarcia z Usługodawcą Umowy o świadczenia usługi Aplikacji, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

  14. Konto – konto Psychologa/Psychoterapeuty lub konto Pacjenta w Aplikacji lub konto dla Organizacji, umożliwiające korzystanie z funkcjonalności Aplikacji po jej zakupie przez Użytkownika lub pacjentów Organizacji, do którego Psycholog/Psychoterapeuta lub Pacjent lub Organizacja ma dostęp za pomocą indywidualnego loginu oraz hasła. W przypadku Psychologa/Psychoterapeuty jest to dostęp do aplikacji w wersji administracyjnej, w przypadku Użytkownika pacjenta jest to dostęp do aplikacji w wersji terapeutycznej, w przypadku Organizacji jest to dostęp do aplikacji w wersji administracyjnej oraz w wersji terapeutycznej.

  15. Regulamin – niniejszy regulamin wraz z innymi dokumentami stanowiącymi jego integralną część, w tym w szczególności Polityką Prywatności i plików cookies.

  16. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 2023, poz. 1610 z późn. zm.).

  17. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2023 poz. 2759 z późn. zm.).

  18. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020, poz. 344 z późn. zm.).

  19. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2024, poz. 34 z późn. zm.).

2. Postanowienia ogólne

  1. Strona internetowa dostępna pod adresem: https://projektneuro.pl, prowadzona jest przez Usługodawcę.
  2. Z Usługodawcą można się skontaktować:

    • pod adresem poczty elektronicznej: biuro@projektneuro.pl

    • pod adresem korespondencyjnym: ul. Oświęcimska 11A, 41-902 Bytom,

    • pod numerem telefonu: +48 44 57 111.

  3. Informacje o usłudze Aplikacji wskazane na stronie internetowej, w szczególności jej opis oraz cena, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

  4. Zasady korzystania ze strony internetowej w celu złożenia zamówienia usługi Aplikacji oraz warunki dokonywania jej zakupu oraz realizacji usługi Aplikacji, w tym rejestracji konta, logowania do systemu, określa niniejszy Regulamin.

  5. Zamówienie usługi Aplikacji za pośrednictwem strony internetowej odbywa się 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, co nie wyklucza możliwości czasowego ich wyłączenia z przyczyn technicznych. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu dokonanej płatności na koncie Usługodawcy, poprzez udostępnienie linku do pobrania Aplikacji na urządzenie końcowe Użytkownika.

  6. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

    a. warunki i zasady składania Zamówienia na usługę Aplikacji, jej realizacji, korzystania z Aplikacji, rejestracji konta na stronie internetowej oraz logowania do systemu w celu korzystania z funkcjonalności Aplikacji,

    b. zasady zawierania Umów o świadczenie usług, których przedmiotem jest usługa Aplikacji,

    c. procedurę związaną z postępowaniem w przypadku wystąpienia niezgodności Usługi z umową, a także procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od umowy (Konsument i Przedsiębiorca uprzywilejowany).

  7. Warunkiem korzystania z usługi Aplikacji jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia Zamówienia i realizacji usługi Aplikacji.
  8. Usługodawca udostępnia Użytkownikowi Regulamin nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z usługi Aplikacji. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Użytkownika poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej.

3. Techniczne warunki korzystania z usługi aplikacji

  1. Korzystanie ze strony internetowej w celu złożenia zamówienia usługi Aplikacji, możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Użytkownika, następujących wymagań technicznych:

    a. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Windows, Linux/Unix, macOS, Android, iOS.

    b. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a. powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome lub innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies,

    c. posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  2. Sposób instalacji oraz uruchomienia Aplikacji polega na pobraniu pliku wykonywalnego aplikacji wewnątrz aplikacji internetowej po wcześniejszym opłaceniu dostępu.

  3. Po pobraniu przez Użytkownika pliku z odpowiedniego źródła, aplikacja będzie gotowa do uruchomienia.

  4. Użytkownik po uruchomieniu Aplikacji może z niej korzystać przy użyciu tabletu (Android 7.0+, przekątna ekranu min. 10 cali).

  5. Usługodawca informuje, że problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik (firewalle – zapory, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Użytkownikowi dostęp do usługi Aplikacji.

  6. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz urządzenia dostępowego, Usługodawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do usługi Aplikacji.

  7. Wskazane powyżej zasady stosuje się również do Psychologa/Psychoterapeuty w zakresie korzystania przez niego z aplikacji w wersji administracyjnej.
  8. Wskazane powyżej zasady stosuje się również do Organizacji, a w szczególności pacjentów Organizacji.

4. Rejestracja konta, składanie i realizacja zamówienia usługi aplikacji, logowanie do systemu, korzystanie z aplikacji, odinstalowanie aplikacji

  1. W celu rejestracji konta, należy wejść na stronę internetową: https://projektneuro.pl
  2. Procedura rejestracji konta składa się z dwóch etapów:

    a. etap pierwszy: Osoba wybiera rodzaj konta, dla którego chce dokonać rejestracji (Psycholog/Psychoterapeuta lub Pacjent), poprzez wybór odpowiedniej podstrony;

    b. etap drugi: w zależności od wybranego rodzaju konta, należy wprowadzić następujące dane:

    1. w przypadku rejestracji konta Psychologa/Psychoterapeuty zbierane są: adres e-mail, imię i nazwisko Psychologa/Psychoterapeuty, hasło,

    2. w przypadku rejestracji konta Pacjenta, zbierane są: adres e-mail, imię i nazwisko Pacjenta, hasło,
    a następnie zatwierdzić wskazane dane, klikając w przycisk „Zarejestruj się”.
  3. Po zarejestrowaniu konta, Użytkownik może zalogować się na wskazane konto i zapoznać się z zawartością Aplikacji internetowej, w tym opłacić dostęp do Aplikacji. Logowanie odbywa się wyłącznie na podstawie adresu e-mail Użytkownika oraz hasła.

  4. W przypadku, gdy Użytkownik dokona wyboru Aplikacji, plik wykonywalny aplikacji jest pobierany wewnątrz aplikacji internetowej po wcześniejszym opłaceniu dostępu.

  5. Po dokonaniu zapłaty za Aplikację na warunkach określonych w ust. 4 powyżej, Użytkownik otrzyma wystawioną fakturę na podany podczas rejestracji adres e-mail. Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika z Usługodawcą umowy o świadczenie usługi Aplikacji.

  6. Płatności za korzystanie z Aplikacji mają charakter abonamentowy.

  7. Aplikacja jest narzędziem, które pozwala ćwiczyć Pacjentowi pod nadzorem Psychologa/Psychoterapeuty. Powyższe oznacza, że Psycholog/Psychoterapeuta może monitorować postępy Pacjenta, w szczególności mieć wgląd w jego wyniki. Z perspektywy Psychologa/Psychoterapeuty, Pacjent jest identyfikowany za pośrednictwem unikalnego klucza (ciąg znaków alfanumerycznych) oraz dowolnie wybranego przez Psychologa/Psychoterapeutę nicku Pacjenta.
  8. W sytuacji, gdy Użytkownik chce zakończyć korzystanie z Aplikacji, może Aplikację odinstalować. Ponadto, po upływie terminu ważności konta (za który dokonano opłaty), aplikacja przejdzie w tryb, który uniemożliwi dalsze z niej korzystanie bez opłacenia kolejnego okresu abonamentowego.

5. Organizacja

  1. Organizacja przesyła zapytanie przez formularz kontaktowy online dostępny pod adresem: https://projektneuro.pl/dla-placowek, w tym dokonuje wyboru preferowanej formy kontaktu (e-mail lub telefon).
  2. W dalszym kroku z Organizacją kontaktuje się pracownik Usługodawcy w możliwie jak najszybszym terminie.
  3. Jeżeli oferta Usługodawcy zostanie zaakceptowana przez Organizację, Usługodawca i Organizacja podpisują odrębną umowę na świadczenie usługi Aplikacji.
  4. Podpisanie przez Usługodawcę i Organizację umowy o której mowa w ust. 3, jest jednoznaczne z rejestracją przez Usługodawcę konta Organizacji na stronie internetowej. Organizacja może logować się do swojego konta, mając tym samym dostęp do Aplikacji w wersji administracyjnej oraz w wersji terapeutycznej.

6. Płatności – wysokość opłaty oraz formy płatności

  1. Informacja o wysokości opłaty za korzystanie z Aplikacji zamieszczona jest na stronie internetowej w kwotach brutto.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości opłaty za korzystanie z Aplikacji prezentowanej na stronie internetowej. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie zmian, o których mowa powyżej. Obniżenie ceny następuje przy uwzględnieniu obowiązujących Usługodawcę przepisów prawa i będzie komunikowane w sposób w nich zastrzeżony.

  3. Płatności mają charakter abonamentowy (miesięczny), przy czym płatności nie będą automatycznie odnawiane po upływie okresu abonamentowego. Użytkownik dokonuje wyboru, czy chce korzystać z Aplikacji przez miesiąc, trzy miesiące lub sześć miesięcy – opłata dokonywana jest jednorazowo za wybrany okres.

  4. Użytkownik dokonuje płatności za zamówioną usługę Aplikacji:

    a. przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Usługodawcy za pośrednictwem systemu PayU – na przelewie w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer Płatności. Regulamin e-płatności realizowany przez pośrednika płatności internetowych, dostępny jest pod adresem:

    https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2023/03/Regulamin-pojedynczej-transakcji-platniczej-PayU_LUTY2023.pdf ;

    b. płatność Blikiem. Regulamin systemu płatności mobilnych BLIK dostępny jest pod adresem:

    https://blik.com/download/pobierz/regulamin

    c, kartą płatniczą,

    d. Google Pay. Dodatkowe warunki korzystania z Google Pay, dostępne są pod adresem: https://payments.google.com/payments/apis-secure/get_legal_document?ldo=0&ldt=buyertos&ldr=PL ;

    e. Apple Pay. Dodatkowe informacje związane z korzystaniem z usługi dostępne są pod adresem:

    https://support.apple.com/pl-pl/HT201239#inapp.

  5. Użytkownik po dokonaniu płatności i jej zaksięgowaniu na koncie Usługodawcy, otrzymuje fakturę elektroniczną. Faktura jest przekazywana na podany przez Użytkownika podczas rejestracji adres e-mail.

7. Niezgodność usług z umową 

  1. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do jej zgodności z umową. W załączeniu znajduje się wzór formularza, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może skorzystać w tym zakresie (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu).
  2. Usługodawca może odmówić doprowadzenia Usługi do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Usługodawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z umową oraz wartość Usługi zgodnej z umową.
  3. Usługodawca doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Usługi do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
  4. W przypadku niezgodności Usługi z umową, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje także prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

    a. doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

    b. Usługodawca nie doprowadził Usługi do zgodności z umową;

    c. brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Usługę do zgodności z umową;

    d. brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia Usługi do zgodności z umową;

    e. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego.
  5. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Usługi niezgodnej z umową pozostaje do wartości Usługi zgodnej z umową. Jeżeli umowa stanowi, że Usługi są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Usługi pozostawałaby niezgodne z umową.

  6. Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli Usługi są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Usługi z umową jest nieistotny.

  7. Usługodawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa była niezgodna z umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od umowy Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany z niej faktycznie korzystał.

  8. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Usłudze niezgodnej z umową oraz Usłudze, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.

  9. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

  10. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  11. Szczegóły związane z odpowiedzialnością Usługodawcy za zgodność Usługi z umową uregulowane są w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

  12. Informacje dotyczące zmiany Usługi przez Usługodawcę są dopuszczalne na warunkach określonych w Rozdziale 5b ustawy o prawach konsumenta.

8. Reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisu strony internetowej oraz aplikacji

  1. Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia właściwego działania strony internetowej, a także Aplikacji i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, które zostaną zgłoszone przez Pacjenta/Organizację/Psychologa/Psychoterapeutę.
  2. Pacjent/Organizacja/Psycholog/Psychoterapeuta może poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu strony internetowej oraz Aplikacji poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail: biuro@projektneuro.pl
  3. W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej, należy podać swoje imię, nazwisko lub nazwę, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem strony internetowej lub/i Aplikacji.
  4. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej wpłynięcia.

9. Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Użytkownik będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres korespondencyjny Usługodawcy wskazany powyżej lub za pomocą adresu e-mail: biuro@projektneuro.pl Użytkownik ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie ma w tym zakresie obowiązku.

  2. W przypadku odstąpienia Użytkownika od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługodawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy za pomocą poczty elektronicznej.

  3. W przypadku odstąpienia od Umowy, taką umowę uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są do zwrotu tego, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

  4. Usługodawca dokona zwrotu wartości Usługi, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia przez Użytkownika będącego konsumentem od Umowy.

  5. Odstąpienie przez Konsumenta od Umowy nie wiąże się z ponoszeniem przez niego kosztów, chyba że przepisy ustawy o prawach konsumenta wyraźnie na to wskazują.

  6. Przedsiębiorcy uprzywilejowanemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na takich samych zasadach jak konsumentowi.

10. Wsparcie techniczne

  1. Usługodawca zapewnia Użytkownikowi wsparcie techniczne.

  2. Użytkownik (pacjent)/Psycholog/Psychoterapeuta/Organizacja może kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem osobnego adresu email: pomoc@projektneuro.plw godzinach od 8:00 do 20:00, 7 dni w tygodniu.

  3. W dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 16:00 dostępna jest infolinia telefoniczna, gdzie pod numerem telefonu: +48 44 57 111 Usługodawca zapewnia możliwość nawiązania kontaktu telefonicznego.

11. Dane osobowe

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności.

12. Pozostałe zasady korzystania ze strony internetowej oraz aplikacji

  1. Użytkownik (pacjent)/Psycholog/Psychoterapeuta/Organizacja, korzystając ze strony internetowej oraz Aplikacji zobowiązany/-na jest w szczególności do:

    a. niedostarczania i niepowielania treści zabronionych przez przepisy prawa, tj. takich, które mają charakter obraźliwy lub wulgarny, nawołują do przemocy lub do innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    b. korzystania ze strony oraz Aplikacji zgodnie z ich przeznaczeniem i niezakłócający ich funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych użytkowników,

    c. niewykorzystywania strony oraz Aplikacji do przesyłania lub zamieszczania w jej ramach niezamówionej Informacji Handlowej (spamu),

    d. korzystania z całości treści zamieszczonych na stronie internetowej oraz Aplikacji wyłącznie na użytek osobisty,

    e. korzystania ze strony oraz Aplikacji w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu.

13. Prawa autorskie

  1. Wszelkie materiały, narzędzia, oprogramowanie wykorzystywane w trakcie Usług świadczonych przez Usługodawcę są przedmiotem autorskich praw majątkowych i podlegają ochronie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Nie ma przeszkód, żeby Użytkownik/Psycholog/Psychoterapeuta korzystał z nich na użytek osobisty.

  2. Usługodawca udziela Użytkownikowi/Psychologowi/Psychoterapeucie bezpłatnej, odwołalnej, niewyłącznej licencji, geograficznie ograniczonej do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i państw członkowskich UE, do korzystania z aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem. W tym celu Użytkownik może zainstalować, uruchomić, wyświetlić i przechowywać Aplikację na wykorzystywanym urządzeniu.

  3. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz używanie wszelkich materiałów, narzędzi, wykorzystywanych w trakcie Usług świadczonych przez Usługodawcę, bez zgody ich autora jest złamaniem praw autorskich.

  4. Zdjęcia oraz wszelkie materiały jak: teksty, nagrania, grafiki, logotypy, które zostały zamieszczone na stronie internetowej są własnością Usługodawcy lub zostały użyte przez niego za zgodą ich właścicieli (przeniesienie własności praw autorskich, licencja, inne). Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych bez zgody Usługodawcy jest niezgodne z prawem i zabronione – ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2022, poz. 2509 z późn. zm.).

14. Postanowienia końcowe

  1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość, w szczególności:

    1.zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,

    2.skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

    Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument znajdzie na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/.

    Konsument ma także prawo skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL. Platforma ma pomóc w rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami w zakresie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy o świadczenie usług.

  2. W stosunku do konsumentów i przedsiębiorców uprzywilejowanych spory sądowe wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. 2023, poz. 1550 z późn. zm.).

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  4. Data opublikowania aktualnego Regulaminu: 19.03.2024 r.

15. Zmiany regulaminu

  1. Z zastrzeżeniem zdania następnego Usługodawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian i modyfikacji niniejszego Regulaminu z istotnych przyczyn związanych z technicznym bądź merytorycznym aspektem funkcjonowania strony internetowej, świadczonych Usług, w tym w szczególności w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa. Do zakupionej usługi Aplikacji stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w momencie złożenia żądania zakupu. Zmiany Regulaminu będą zgłaszane na stronie internetowej oraz w drodze wiadomości e-mail.

  2. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na stronie internetowej i wysłania wiadomości e-mail, o ile nie zastrzeżono inaczej.

  3. Po ukazaniu się na stronie internetowej lub w drodze e-mailowej, informacji o zmianach w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż aktywacja na stronie internetowej po takim ogłoszeniu stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Użytkownika.

Formularz dot. zgłoszenia niezgodności Usługi z umową dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego

Formularz odstąpienia od umowy dla Konsumenta
lub Przedsiębiorcy uprzywilejowanego

Strona internetowa korzysta z plików cookies. Wchodząc na stronę stajesz się jej użytkownikiem i wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies własnych oraz podmiotów zewnętrznych na warunkach określonych w Polityce Prywatności. Jeżeli nie zgadzasz się na ich wykorzystywanie, możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności.Zgadzam się